Praktisk information
Afbudspolitik
Bliver du forhindret til en behandling skal du melde afbud senest dagen før du har tid, og det samme hvis du får brug for at rykke din tid.
Åbningstider
Der er åbent mellem 09.00 og 16.00 alle hverdage for telefonisk henvendelse. Indtal en besked eller send gerne en sms, og du får svar hurtigst muligt.
Henvendelse i klinikken kun efter aftale, af hensyn til klienten på briksen.
Det er en god idé at komme lidt før din behandling eller session starter, dog tidligst 10 min. før.
Desuden er det en god idé, at du ikke har for mange planer efter behandlingen. Sørg for at have drukket godt med vand før/efter behandlingen.
Betaling
Kontant, bankoverførsel eller MobilePay. Klinikken tager IKKE dankort.
Gavekort
Du kan købe dit gavekort online ved at klikke her.
Journal
Første gang du kommer til behandling opretter jeg en journal på dig, så jeg kan give så god og grundig en behandling som muligt, og for at jeg kan tage nogle forholdsregler, hvis du skulle have noget, som jeg skal tage specielle hensyn til, eksempelvis gamle skader, hjerteproblemer, graviditet etc.
Det er efterfølgende dit eget ansvar, at holde mig opdateret om disse ting, hvis din situation skulle ændre sig.
Er du i tvivl om der er noget som er relevant for mig at vide, så spørg endelig.